Pozycjonowanie sem seo ppc

Pozycjonowanie sem seo ppc

sem seo ppc
sem seo ppc

    W pozycjonowaniu naszej strony przychodzą nam takie zwroty jak sem, seo, ppc, marketing internetowy. Są to podstawowe zwroty które pomogą nam w uzyskaniu wyższej pozycji  WWW  w wyszukiwarkach. 

Proponuje na samym początku zapoznać się z anglojęzycznym znaczeniem tych skrótów.

SEM – (Search Engine Marketing), czyli wszystko co pomoże w odnalezieniu twojej strony WWW w Internecie. Do SEM możemy zaliczyć SEO i PPC.

SEO – (Searc Engine Optimization) możemy to określić tak wyszukiwana fraza pozwalająca odnaleźć naszą stronę przez wynik wyszukiwania wyszukiwarek takich jak Google, Yahoo, itp.

PPC – (Pay Per Click) przypuśćmy że chcemy przeznaczyć na promocję naszej strony jakąś kwotę pieniędzy to właśnie PPC jest dla ciebie, pamiętaj jednak o SEO bo połączenie tych dwóch technik daje największe rezultaty w pozycjonowaniu strony www.

PPC to jak sama nazwa wskazuje płacenie osobom za wejścia na twoją stronę przez link lub tym podobnym np. reklama, link, image wskazujący na twoją stronę WWW itd. Do najciekawszych z tego typu PPC jest AdWords, który ma ogromny zasięg globalny reklamy tego typu. Następną reklamą tego typu jest wykupienie płatnych linków na stronach za określoną kwotę. Przy wyborze proponuję wybierać strony o wysokim PR przynajmniej PR 3, ale nie wszystkich.

Kiedy warto poznać pr strony

Wartościowe są też strony np. o PR 1. Załóżmy że chcemy wykupić 1000 linków . Żeby nie przepłacić to wykupujemy 250 linków z PR 4, 150 z PR 3, a resztę stopniowo w dół do PR1. Jeżeli linki stron są na poziomie PR 0, to raczej nic nam wykupienie linków na takich stronach nie da. Roboty google rzadko odwiedzają takie strony i nie zobaczą naszego linka. Pamiętajmy także o stopniowym wykupieniu linków jeżeli jest to świeża strona, żeby nie było problemów z Google. Na początek od 2 do 5 linków dziennie i systematycznie zwiększać co jakiś czas . Jeżeli połączysz obie techniki SEM to gwarantuję, że twoja strona w przeciągu pół roku osiągnie wysoką pozycje w wyszukiwarce. Po osiągnięciu już zadowalających wyników musimy utrzymać pozycję strony.

Proponuję linkować stronę cały czas, a AdWords ( reklamę ) wykupywać systematycznie co określoną ilość czasu, w zależności od długości kampanii i formy reklamy.

przypis:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Add a Comment